2029303.jpg


Victoria- niminen tyttö katsoi kauas tielle. Victoria pelkäsi erästä asiaa. Hänen olisi kerro-
ttava se äidille ennemmin tai myöhemmin, mutta ennemmin olisi parempi. Hän havahtui
ajatuksistaan, kun kuuli takaansa ääniä.

2029309.jpg


"Kutsuit, tyttöseni" Nainen sanoi. "Kyllä, kutsuin. Minulla on asiaa.." Victoria kertoi.
"Niin, kerrohan" Nainen sanoi vielä.
"Äiti.. mu-mut raiskattiin.. Mä... oon.. raskaana.. sille miehelle..Anteeks äiti..".

2029312.jpg

"Mi-mitä?! Sut raiskattiin! Ei voi olla totta!" Patricia huusi. "Vi**u!".
"Anteeks äiti.." Victoria yritti selittää. "No.. Aijoksä pitää sen?!" Patricia kysyi ja katsoi
tytärtään silmiin. "Aijon." Victoria sanoi. "ET SÄ VOI PITÄÄ SITÄ! JUMALAUTA!"
Victoria raivosi, ja näki kyyneleitä tyttärensä silmissä.

2029314.jpg

Seuraava tapahtuma oli jotain kauheaa.
Ennenkuin Victoria kerkesi sanomaan mitään, Patricia tönäisi tätä.
Hän tunsi, kuinka tasapaino petti, ja hän kaatui.

2029317.jpg

Victoria makasi aloillaan, hengittämättä Patricia katsoi tätä säikkynä. "Mitä olenkaan
mennyt tekemään?"

                                                   *       *        *
                                            tunnin päästä sairaalassa

2029319.jpg

Victoria tunsi vihlaisevaa kipua vatsassaan, sekä päässään.
"Ä-äiti?" Victoria kysyi ja yritti raottaa silmiään.
"Niin?" Patricia sanoi.
"se-selvisikö s-se?".
"Olen pahoillani, se ei selvinnyt." Patricia sanoi haikeana.
Victoria tunsi kyyneleitten valuvan pitkin poskia.
Hän ei kunnolla ymmärtänyt asiaa.
"Nuku, tyttäreni. Pääsi.. löit kovaa pääsi siihen lattiaan. Olit juuri leikkauksessa, joten
nuku nyt" Patricia käski.
"Hyvä on, äiti." Victoria sanoi ja painoi päänsä alas tyynyyn.

2029321.jpg

Kun Victoria oli nukahtanut, Patricia vielä katsoi tytärtään.
Victoria oli jo puoli kuollut.

2029324.jpg

Patricia polvistui ennen lähtöään vielä tyttärensä vuoteen ääreen.
"Olen oikeasti pahoillani, en halunnut tätä.
Ymmärrän, vaikket enää koskaan haluaisi nähdä minua, mutta tiedä tämä:
Olet ainiaan tyttäreni, ja rakastan sinua."

2029327.jpg

Niine sanoineen Patricia poistui.

2029326.jpg

Mutta Victoria ei ollut kuollut.
"Tulen kostamaan sen, mitä teit vauvalleni.
Kostan sinulle, mitä teit minulle.
Lupaan sen.".





Lyhyt prologi, sorii ;)
Kommenttia ? :)